عفونت در خروج از سایت در طول دیالیز علل و مدیریت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

عفونت در خروج از سایت در طول دیالیز علل و مدیریت

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، با بهبود فناوری، عفونت ناشی از آن تا حد زیادی کاهش یافته است. اما عفونت در محل خروج هنوز هم در حال حاضر رخ داده است و پس از آن، آن را واقعا مردم ناراحت. بعد اجازه دهید ما بیشتر در مورد دلایل و مدیریت این وضعیت را یاد بگیرند با هم. اگر سوالی دیگر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

به طور عمده دلایل از عفونت در محل خروج می تکنیک آسپتیک جامع و عدم رعایت بهداشت شخصی استاد نیست. بنابراین به طور عمده راه برای جلوگیری از عفونت است به آموزش کادر پزشکی و بیماران به دکل مهارت های صحیح desinfection و تمیز نگه داشتن پوست است.

علاوه بر عفونت، دیالیز نیز برخی از عوارض دیگر، بنابراین ما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت. به منظور کاهش خطر ابتلا به این درمان، به عنوان یک بیمار شما نیاز به همکاری با پزشکان، برقراری ارتباط با آنها را در زمان. اگر شما هر گونه ناراحت کننده افتاد، آیا دکتر شما فورا می گویند که می توانید دکتر را به تنظیم برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود کمک کند.

به جز آن، شما همچنین باید اقدامات پیشگیری در پیش دوست خود را حفظ گرم برای جلوگیری از سرما و یا ایجاد یک برنامه رژیم غذایی برای کاهش بار کلیه آسیب دیده، هر دو آنها را در درمان بیماری شما مفید خواهد بود.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم است به یک روش سیستماتیک برای قبل از بیماری می رود ارزش، اگر ممکن است، کنترل این بیماری در مراحل اولیه برای جلوگیری از دیالیز.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در مدیریت عوارض ناشی از دیالیز و یا می خواهید به اجتناب از آن، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ما ایمیل: kidney-treatment@hotmail.com

 





:: برچسب‌ها: دیالیز، عفونت در طول دیالیز، دلایل و مدیریت عفونت را در حین دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: